CoffeeClick
Lungo, ristretto, latte macchiato… Naast water is koffie de meest gedronken drank in ons land. Een lekker bakkie is de motor waarop we draaien en produceren. Ja, ook dit Customer Talk-verhaal werd geschreven dankzij goede koffie. Zo’n grote markt: daar liggen veel kansen, vond ook CoffeeClick. Dat zij met een vernieuwend concept de koffiemarkt betraden, was dan ook slim ondernemerschap. De wortels van CoffeeClick liggen in de kopieer- en printindustrie. Ze maakten hier een slimme vertaalslag van het registreren van gemaakte printjes naar het accuraat zetten en bijhouden van de gezette kopjes koffie. Omdat de koffiemachines de kopjes koffie bijhouden en deze data wordt gekoppeld met het service apparaat, zijn de preventieve en correctieve servicebeurten altijd op tijd.
Nick Murauer, Productmanager en Hoofd Marketing van CoffeeClick: “Het printer concept van betalen per printje hebben we doorvertaald naar een koffieconcept. De printer staat gelijk aan de koffiemachine, de toner aan de koffiebonen en de printer monteur aan de koffie techneut. CoffeeClick is totaalleverancier voor bedrijven, horeca en verenigingen, en biedt een all-in koffieconcept tegen één vaste prijs per kopje. En smaakvolle, geurige koffie van vers gebrande bonen.”
Nick: “PCI helpt ons met digitaal vergaderen, audio toepassingen en narrowcasting. Met indrukwekkende audiovisuele belevingen voor onze klanten in het CoffeeClick Experience Center bijvoorbeeld. Daar creëren we het wow-effect voor onze zakenrelaties, dankzij PCI. Ons hoofdkantoor in Lijnden ligt in dezelfde straat als het pand van PCI. We zijn daarmee partners én buren. Het solide partnership tussen PCI en CoffeeClick bestaat ruim tien jaar. Tot op de dag van vandaag hebben we een stevige connectie. Eigenlijk is het meer een hechte vriendschap; we hebben hetzelfde DNA.”
Waar kunnen we je mee helpen?
Heb je één of misschien wel meerdere vragen? Wil je meer weten? Of wil je dat we naar je luisteren en verder helpen? Laat je gegevens achter en wij reageren snel.