Waar kunnen we je
mee helpen?
Heb je Print support nodig en wil je in contact komen met onze klantenservice? Neem contact op via de chat, mail of telefoon of bekijk de veelgestelde vragen. Wij helpen je graag.
Printer storingen kun je het beste melden via onze serviceportal. Wij hebben éénmalig enkele gegevens van je nodig en binnen 1 werkdag ontvang je de inloggegevens. Na ontvangst van je inloggegevens krijg je toegang tot de serviceportal.
Heb je nog geen toegang? Vraag hier je inloggegevens aan.
Wachtwoord vergeten? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 via 088 543 0808.
Heb je problemen met printen en hulp op afstand nodig? Met de hulp op afstand tool kan een support-medewerker met je meekijken.
Let op! Gebruik deze tool alleen op verzoek van een support-medewerker van PCI.
Hulp op afstand nodig?
Heb je problemen met printen en heb je hiervoor hulp op afstand nodig? Naast dat wij je telefonisch te hulp kunnen staan, kun je ook gebruik maken van onze hulp op afstand tool. In onderstaande stappen leggen wij je in het kort uit hoe hulp op afstand werkt.
Toners bestel je via onze serviceportal. Wij hebben éénmalig enkele gegevens van je nodig en binnen 1 werkdag ontvang je de inloggegevens. Na ontvangst van je inloggegevens krijg je toegang tot de serviceportal.
Heb je nog geen toegang? Vraag hier je inloggegevens aan.
Wachtwoord vergeten? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 via 088 543 0808.
Een Waste Toner container bestel je via onze serviceportal. Wij hebben éénmalig enkele gegevens van je nodig en binnen 1 werkdag ontvang je de inloggegevens. Na ontvangst van je inloggegevens krijg je toegang tot de serviceportal.
Heb je nog geen toegang? Vraag hier je inloggegevens aan.
Wachtwoord vergeten? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00 via 088 543 0808.
Heb je een vraag? Onze support-medewerkers helpen je graag.
> Telefoonnummer: 088 543 0808
> E-Mail: info@pci.nl.
Wil je graag in contact komen met één van onze support-medewerkers? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
Heb je IT support nodig en wil je in contact komen met onze klantenservice? Neem contact op of bekijk de veelgestelde vragen. Wij helpen je graag.
Via een hulp op afstand sessie is een IT support medewerker in staat om mee te kijken op je scherm of om tijdelijk de controle van jouw pc of laptop over te nemen.
Let op! Gebruik deze tool alleen in opdracht van een support-medewerker van PCI.
Tarq / Printec: 088 – 543 09 99
ICT-Spirit: 053 – 852 77 00
Rosenboom: 036 – 529 08 08
Een RMA kun je het beste melden via het RMA formulier.
Liever een medewerker spreken? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker. Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
Heb je een vraag? Onze support-medewerkers helpen je graag.
> Telefoonnummer: 088 543 09 99
> E-Mail: support@pci-it.nl.
Wil je graag in contact komen met één van onze support-medewerkers? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
Heb je support nodig en wil je in contact komen met onze klantenservice? Neem contact met ons op via de chat of onderstaande gegevens. Wij helpen je graag.
Via een hulp op afstand sessie is een support medewerker in staat om je op afstand te helpen met je vraag.
Stap 1: Neem contact op met een support-medewerker via 088 543 0850.
Stap 2: Volg de instructies op van de support-medewerker.
Heb je een vraag? Onze support-medewerkers helpen je graag.
> Telefoonnummer: 088 543 0852.
> E-Mail: support.av@pci.nl.
Wil je graag in contacmailto:info@pci.nlt komen met één van onze support-medewerkers? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
Vragen over de webshop of de bestelprocedure? Deze kun je stellen in de webshop zelf, onze medewerkers helpen je daar graag verder.
Ga naar de contactpagina van de webshop
Wil je graag in contact komen met één van onze support-medewerkers? Start een chatsessie via “chat nu” rechts onderin het venster en klik op “klantenservice” en stel je vraag aan een support-medewerker.
Onze klantenservice is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:00.
Elk device heeft onderhoud nodig en dat beseffen wij bij PCI maar al te goed. Met landelijke dekking, vakkundige service engineers en een uiterst behulpzame helpdesk staan we altijd voor je klaar. Of het nu gaat om het installeren van nieuwe machines, het implementeren van software oplossingen, het onderhoud of het verhelpen van een storing, een verhuizing of verplaatsing van een machine, met PCI service en support kan je snel weer verder.