Gebruiksvriendelijk in alle opzichten
Op kantoor zijn er veel collega’s die de printers gebruiken, daarom is het belangrijk dat de apparaten gebruiksvriendelijk zijn voor iedereen. De printers van Sharp zijn eenvoudig in gebruik zodat echt elke medewerker van de printer gebruik kan maken.
Het bedieningspaneel van de printers van Sharp zijn voorzien van verschillende mogelijkheden, functies en applicaties. Net zoals bij een smartphone kun je de volgorde van applicaties veranderen. Zo kun je de apps en functies die jij regelmatig gebruikt vooraan op je startscherm zetten.
De lay-out van het bedieningspaneel van de Sharp printers is in de basis identiek. Zo vind je alle functies die je eerder op de printers van Sharp gebruikte ook eenvoudig terug op een nieuwer model.
Het is voor iedereen fijn als jouw printer zo eenvoudig mogelijk werkt, zodat de workflow en het gebruikersgemak goed bewaakt blijven. Zoveel mogelijk terugkomende taken willen we automatiseren of standaardiseren. Je bent al druk genoeg om kostbare tijd te verliezen aan steeds dezelfde handelingen.
De printers van Sharp werken samen met verschillende cloudapplicaties waaronder Microsoft Teams, SharePoint, OneDrive en Google Drive. Hiermee verhoog je de effectiviteit en productiviteit van medewerkers omdat zij eenvoudig bestanden vanuit hun eigen cloud omgeving kunnen printen en gescande documenten direct in de juiste folder kunnen opslaan.
Er zijn ook applicaties waarmee je het inloggen op de printer eenvoudiger kunt maken en printmanagementsystemen kunt koppelen. Deze applicaties maken het printen eenvoudiger, doordat je ten eerste geen printer meer hoeft te kiezen wanneer je een afdruk wilt maken. Je kunt naar elke willekeurige printer in het netwerk lopen en de opdracht beginnen. Je logt eenvoudig in bij al deze printers in het netwerk met je eigen pincode of met een pasje dat je bij de ingebouwde cardreader van de printer kunt houden.
De printers van Sharp zijn voorzien van een uniform display zodat de gebruikservaring altijd hetzelfde is. Dit display is voor elke gebruiker te personaliseren zodat veel gebruikte toepassingen als eerste worden weergegeven. Als gebruiker kun je direct inloggen op je eigen account en de voorkeuren aanpassen.
Met de applicaties en de mogelijkheid om eenvoudig printmanagementsystemen te kunnen integreren, versnel en vereenvoudig je het werkproces, ongeacht waar je werkt.
Heb je een vraag aan ons over het reserveren van een werkplek of over een van onze andere diensten? Ben jij klaar om van jouw organisatie de ideale hybride werkomgeving te maken? Neem contact met ons op of maak een afspraak met één van onze IT-specialisten. Direct een offerte aanvragen voor de reserveer mogelijkheden met onze applicatie? Ook dat kan eenvoudig via onze website: vraag vrijblijvend een offerte aan.
Via het formulier op deze pagina kom je eenvoudig met ons in contact. Laat je gegevens bij ons achter en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
PCI helpt je verder met IT. Altijd en overal.
Wil je meer informatie of heb je een vraag? Neem contact met mij op en ik help je graag verder.