IT-to-IT Support
IT-to-IT Support is het verlengstuk van jouw eigen IT afdeling. Heeft jouw afdeling specialistische kennis nodig? Dan is IT-to-IT Support dé oplossing.
IT-to-IT Support bestaat uit twee componenten: Incident Support en Managed Monitoring.
In dit schema is weergegeven hoe het proces van IT-to IT Support verloopt.
Serviceaanvragen handelen we op basis van urgentie af. Wijzigingen (request for change) en applicatiesupport zijn hierbij niet inbegrepen, maar voeren we op basis van nacalculatie uit. Behandeling van de aanvragen geschiedt van maandag t/m vrijdag tussen kantoortijden.
Liever 24/7-service? Dan kun je daarvoor een aanvullende overeenkomst afsluiten.
Vul ons contactformulier in, dan nemen wij snel contact met je op om je zo optimaal van dienst te zijn.
Wil je graag een vraag stellen, offerte aanvragen of een afspraak maken met één van onze cloud- en IT specialisten? Vul dan het formulier in op deze pagina en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Wil je meer informatie of heb je een vraag? Neem contact met mij op en ik help je graag verder.
Download onze gratis whitepaper over het vereenvoudigen van uw IT landschap met HCI DHCI voor waardevolle inzichten. Laat je gegevens achter en ontvang de whitepaper.