Language Partners: hoge uptime en support essentieel voor leveren van kwaliteit
Language Partners verzorgt hoogwaardige taaltrainingen met als doel het communicatieve gat te dichten tussen mensen die verschillende talen spreken. Met elke taaltraining dragen ze een steentje bij aan het verbinden van verschillende nationaliteiten en culturen. Dat doen ze al 50 jaar. In het begin vonden die trainingen klassikaal op een fysieke locatie plaats. Na verloop van tijd kregen de trainingen ook een digitale component. Sinds anderhalf jaar is er ook een derde variant mogelijk: volledig digitaal leren via het Social Learning Experience-platform.
‘PCI is best een groot bedrijf. En toch hebben ze een persoonlijke benadering; daar onderscheiden ze zich echt mee in de markt. We hadden bij de start van onze samenwerking bijvoorbeeld wat aanloopprobleempjes. Toen kwam vrij snel de directeur van PCI langs met de boodschap: er loopt iets niet lekker, maar dat gaan we dus nu oplossen. Wij zijn geen grote partij, dus daaruit bleek dat PCI ook de kleinere klanten belangrijk vindt. Dat is dezelfde filosofie die wij hanteren. Dat is echt een plus. Verder leveren ze goeie support met hun helpdesk. Nee, kennen ze niet en ze reageren snel. Dat is fijn want voor ons staat daardoor als een paal boven water dat onze uptime uitstekend verzorgd is. Wij zijn buitengewoon tevreden.’
‘Het ERP-systeem dat we hiervoor gebruiken is een softwareoplossing. Daar heeft PCI op zich niks mee van doen, maar het systeem is toegankelijk via de Microsoft Office-omgeving. Veel collega’s zijn voortdurend in Microsoft Office bezig. Wat vaak voorkomt, is dat we vanaf twee locaties samen in een document of offerte werken terwijl we het bespreken. Dan is het goed te weten dat de back-up geregeld is, maar ook dat alle apparatuur − zoals laptops en monitoren – werkt én de beveiliging een zekerheid is. Want mochten we te maken krijgen met internetcriminaliteit, dan zijn we uit de lucht; dat zou echt killing zijn. Die kans is nu nihil. Wij werken daarnaast voor een breed palet aan bedrijven die met compliance te maken hebben. Bij een aanvraag komt dan ook altijd de vraag hoe het met onze beveiliging van persoonsgegevens zit. Ons antwoord daarop wordt steevast positief ontvangen. Bij een tender leggen we de uitvraag trouwens regelmatig even bij onze accountmanager van PCI neer. Die komt dan met een voorzet voor een alinea waarin de technische beveiliging goed wordt uitgelegd. De rol die PCI daarin speelt, is voor ons erg waardevol.’
‘PCI is best een groot bedrijf. En toch hebben ze een persoonlijke benadering; daar onderscheiden ze zich echt mee in de markt. We hadden bij de start van onze samenwerking bijvoorbeeld wat aanloopprobleempjes. Toen kwam vrij snel de directeur van PCI langs met de boodschap: er loopt iets niet lekker, maar dat gaan we dus nu oplossen. Wij zijn geen grote partij, dus daaruit bleek dat PCI ook de kleinere klanten belangrijk vindt. Dat is dezelfde filosofie die wij hanteren. Dat is echt een plus. Verder leveren ze goeie support met hun helpdesk. Nee, kennen ze niet en ze reageren snel. Dat is fijn want voor ons staat daardoor als een paal boven water dat onze uptime uitstekend verzorgd is. Wij zijn buitengewoon tevreden.’
Waar kan ik je mee helpen?
Wil je een vraag stellen, offerte aanvragen of een afspraak maken met één van onze specialisten? Vul dan het formulier in op deze pagina en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.